Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg får ikke kontakt med min eksterne harddisk


Anbefalte innlegg

Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at  disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine.

7926380[/snapback]

 

Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell?

 

Edit: 100 innlegg :tease:

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at  disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine.

7926380[/snapback]

 

Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell?

 

Edit: 100 innlegg :tease:

7926395[/snapback]

Det er en Lacie 200 GB ca 2 år gammel

Lenke til kommentar
Etter at jeg kobler min eksterne harddisk til pcen min får jeg ikke kontakt med den. Den kommer fram som en lokal disk i Min Datamaskin. Men når jeg dobbeltklikker på den får jeg beskjed om at  disketten i stasjonen ikke er formatert. Og spørsmål om jeg vil formatere den nå.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Det er nemlig litt krise. Jeg har nemlig brukt denne som en backup på min laptop. Laptopen min har akkurat kræsja, så nå har jeg ikke tilgang til noen av dataene mine.

7926380[/snapback]

 

Hvilken ekstern harddisk har du? type og modell?

 

Edit: 100 innlegg :tease:

7926395[/snapback]

Det er en Lacie 200 GB ca 2 år gammel

7929850[/snapback]

 

hmm, du fikk med noe installasjonscd eller noe slikt?

du kan sjekke om de har drivere på hjemmesida til Lacie som er tilpasset til ditt os-system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...