Mott Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg får ikke til at WMP11 skal legge til filer i biblioteket. Prøvd reinnstallering, spille av filer, dra filer over. Ingenting fungerer. Kan spilel av filer men må da finne filer først i explorer.
Jack_The_Bull Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg får ikke til at WMP11 skal legge til filer i biblioteket. Prøvd reinnstallering, spille av filer, dra filer over. Ingenting fungerer. Kan spilel av filer men må da finne filer først i explorer. 7923863[/snapback] Hva skjer vist du åpner WMP og trykker F3? Evt åpner WMP og går på Fil - Legg til i bibliotek...
Mott Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Da kommer det opp der du legger til mapper osv, men når jeg gjør det så komemr det ingen filer, og når jeg går inn der en gang til er alle mappene jeg har lagd til blitt fjernet fra listen
trondage Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Er disse filene du prøver å legge til fra lokal maskin, eller over nettverk? (lurer bare fordi jeg har samme problem når jeg prøver filer via nettverket)
loathsome Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Prøv å legg mappen som inneholder mediefilene til under «Monitor Folders» Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mott Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 der de ligger men de bare forsvinner etter jeg harmtrykket bruk
Mott Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Kan dette ha noe med brannmuren å gjøre??
loathsome Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kan dette ha noe med brannmuren å gjøre?? 7948130[/snapback] Nei. Det er i hvert fall sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå