anal_fabet Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Har fått opp den nye maskina og bruker vista på den. har innstallert bf2 og når jeg prøver å sette lyd enheten til x-fi får jeg melding om at det ikke er støttet ellerno. er dette på grinn av vista eller er det lydkortet sin feil? Jeg har vista ultimate og x-fi extreme audio utgaven.
Bluum Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Trodde da at X-Fi støttet OpenAL. Det stot i alle fall et sted at BF2 skulle fungere normalt under Vista siden BF brukte OpenAL. Men har også lest ett sted at Extreme Audio ikke støtter hardwareaksellerasjon i spill. noe som betyr at det ikke går ann på noen spill. Kjipt for deg hvis det er sånn. Vet hvordan det føles å kjøpe noe som ikke fungere som du trodde dets kulle for å si det sånn.
John Deere Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Har fått opp den nye maskina og bruker vista på den. har innstallert bf2 og når jeg prøver å sette lyd enheten til x-fi får jeg melding om at det ikke er støttet ellerno. er dette på grinn av vista eller er det lydkortet sin feil? Jeg har vista ultimate og x-fi extreme audio utgaven. 7921800[/snapback] Hadde også dette problemet men det hjalt og sette "game mode" i driversettings, da ble det normalt igjen.
noenmoen Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 må man ikke ha noen spesielle vista driver til lydkortan?
Lukas Arnaz Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har X-fi extreme gamer heter det vel.. og Vista. Jeg fikk ikke mic'en til å fungere så jeg lastet ned nye drivere fra creative og da jeg installerte dem fikk jeg blåskjerm og all lyd forsvant. Systemgjennopprettet meg tilbake og fikk tilbake lyden men i betydelig dårligere kvalitet. Får prøve å avinstallere kort og drivere og legge alt inn fra børjan igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå