Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lang tid tar en MR undersøkelse?

supern-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok MR-undersøkelse av kneet for et års tid siden. Selve undersøkelsen tok bare 15 minutter, men du bør nok påregne litt ventetid. Etter min erfaring er det sjelden man slipper til når man skal.

Skrevet

Da jeg sjekka kneet, tok det vel kanskje tre kvarter. Fra timen begynte, til jeg var ute av døra igjen.

Venting, prating med legen, surre med maskintingen, ligge og sove mens maskintingen bråker :p

Skrevet
Jeg skal sjekke menisken.. Er det noen som vet hva som må gjøres hvis det er noe feil? Hvor lang "reparasjonstid" er det?

7922031[/snapback]

Helt umulig å svare på det. (For mange variabler!) Hva tror du er feil med den da?

Skrevet (endret)

Det er jeg ikke sikker på, men jeg får forhåpentligvis svar om 1 uke. Sjekken tok foressten 14 minutter :p

Endret av supern-
Skrevet (endret)

Jeg lå nærmere en 1 time da jeg tok det dritet (har klaustrofobi, så det var ikke så gøy). Da jeg tok det hadde de 2 maskiner i Bergen, den ene var visst betydelig raskere enn den andre. Vet forresten ikke helt hva de skulle sjekke med meg, men det var pga noe trøtthetssyndrom.

Endret av Arbakadarba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...