Gå til innhold

Dobbel kjerne T7200


tor1986

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har sett på en bærbar PC med en Intel Core 2 Duo prosessor, kalt T7200.

Denne er på 2.0 GHz. Det jeg lurer på er hvor rask den er i forhold til vanlige prosessorer? Klarer den å kjøre spill som krever 3.0 GHz av en vanlig prosessor?

7919896[/snapback]

det er en veldig bra prosessor som tar det meste. når det kommer ann på Ghz så må du ikke legge deg så mye opp i det.

Lenke til kommentar
Hvilken enkel kjerne prosessor kan T7200 Core 2 Duo på 2.0 GHz sammenlignes med? Blir det problemer med å kjøre forskjellige spill fordi det er en 64-bits CPU?

7920077[/snapback]

 

Vel, Godt spørsmål

Jeg tror at en Core2 T7200 kan sammelignes med den forrige PE 3.7 med 4MB L3 Cache

Arkitekture hos en core 2 er helt anderledes + at L2 cache er en delt mellom to kjerner..

 

Så det er snakk om en god gamle dogde Viper og en Ny ferrari.

Avhening i veiene (Programene) du kjøre, vil du opplever store forskjeller..

Norske veier er like dårlige for begge...

 

http://www.tomshardware.com/2006/07/14/cor..._64/page13.html

 

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

dagens mhz yter dobbelt så bra, som gårsdagens hvis du tenker sånn. uten å være fingernem.

 

anyways, en bærbar klarer seg med meget mindre. ikke minst skjermkortene er langt i underkant på hva du får til en laptop iforhold cpu kraft, spesielt når det gjelder conroe.

derimot så merkes hakket mindre ved overgang til vista. nvidia 7600 er vel det greieste du finner til levedyktig pris. kan lure på om halve prosessor kraften er nok trekk kraft i spill til dens ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...