allyse Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Jeg har laget 3 tråder. Dine Videregående utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Privatskole utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Høgskole/Univesitet utdanningsspørsmål og erfaringer Regelen for disse postene er følgende: Ikke post off topic Ikke post noe om privatskoler eller høgskoler i vgs. tråden eller liknende. (ikke skriv når en vil f.eks ta IKT: Ta heller høgskole) Disse trådene skal være RENE erfaringer eller spørsmålstråder. Brudd på noen av disse reglene ser jeg på som sterkt - direkte brudd på reglene og det kan få representalier. Bruk postene aktiv! Mvh A. Lyse
Lazaron Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Er det mulig å få opplæring i programmering på vgs? Driver nemlig litt med det på fritiden, men det blir litt for lite til å at jeg kommer noe særlig fremover :sad: Har jeg KRAV på en slik opplæring...eller er det enda en slik ting man må være heldig med læreren sin for å få gjennom? Kjipt at skolesystemet er så full av tilfeldigheter.. men allikevel så forferdelig statisk.
b-real Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Du har vel kanskje glemt folkehøyskoler allyse :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå