Gå til innhold

K800i til 1300kr, eller doble prisen og kjøpe N80?


_tHokA_

Anbefalte innlegg

Slags forsettelse ifra denne:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=713645&hl=

 

Har alltid hatt lyst på Nokia N80, men synes prisen er stiv. Så gikk ned på N73, men så fant jeg ut at SE K800i er bra kandidat til N73. Så da tenkte jeg å kjøpe K800i.

 

Jeg la til side Nokia N80 pga prisen, men nå i ettertid spør jeg meg selv om dette. Skal jeg betale dobbel så mye for å få Nokia N80, eller holder det i massevis med SE K800i.

 

Det jeg vil at mobilen skal ha/være er:

- Rask

- Radio

- 3G

- Støtte for minnekort

- Bra kamera

- Stor klar skjerm

- Gode taster

 

Det er iallefall hoved tingene. Det jeg liker godt med N80 er tråløse internett greie, men er N80 verdt prisen da K800i koster 1300kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for K800i. N80 er treig, har elendig batterikapasitet, og er så stor at du knapt nok kan ha den i lomma.

 

Greit nok, N80 har Symbian og Wi-Fi, så er du ute etter det, og er mindre opptatt av pris, utsjånad og batteri, er N80 ein svært svært bra telefon.

 

Men har du ikkje det behovet, og får ein K800i for 1300 kr, så gå for den, you won't regret it.

Lenke til kommentar
Gå for K800i. N80 er treig, har elendig batterikapasitet, og er så stor at du knapt nok kan ha den i lomma.

 

Greit nok, N80 har Symbian og Wi-Fi, så er du ute etter det, og er mindre opptatt av pris, utsjånad og batteri, er N80 ein svært svært bra telefon.

 

Men har du ikkje det behovet, og får ein K800i for 1300 kr, så gå for den, you won't regret it.

7919204[/snapback]

 

Wifi og Symbian er liksom ikke øverst på lista.. Helst god batteri, gode taster, bra kamera, radio.,. og det andre på lista mi

Lenke til kommentar
Gå for K800i. N80 er treig, har elendig batterikapasitet, og er så stor at du knapt nok kan ha den i lomma.

 

Greit nok, N80 har Symbian og Wi-Fi, så er du ute etter det, og er mindre opptatt av pris, utsjånad og batteri, er N80 ein svært svært bra telefon.

 

Men har du ikkje det behovet, og får ein K800i for 1300 kr, så gå for den, you won't regret it.

7919204[/snapback]

 

Wifi og Symbian er liksom ikke øverst på lista.. Helst god batteri, gode taster, bra kamera, radio.,. og det andre på lista mi

7920533[/snapback]

 

Då går du for K800i :thumbup:

Lenke til kommentar
WTF? 1300... Uten abbonement?

7920648[/snapback]

Kan umulig stemme. At folk sammenlikner priser på telefoner MED abonnement er fortsatt en gåte for meg. "Nå kun 1 kroner!11!!11OMGOMGOMG!!" = :no:

7921245[/snapback]

 

Sammenligner ikke priser med abn, men jeg prøver å finne en mobil som vil passe greit til meg. Men prislappen er å i bakhue og siden jeg ikke har planer om å kvitte meg med det abn jeg har så er det jo greit.

Lenke til kommentar
N80 har kun 2 fordeler fremfor K800i i dine kategorier og det er billigere minnekort og bedre skjerm, ellers høres K800i ut som klart best ift hva du ønsker.

7923005[/snapback]

 

1GB minne til K800i koster 349kr på komplett. Iallefall den ene jeg så, det er ikke så ille. Så det er ingen ulempe.

 

Skjermen på N80 har større oppløsning ja, men ellers like mange farger ser jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...