Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 gamere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brw..tror du det går an å game online med crack? eller må jeg skaffe cd'n tilbake?..jeg har brukt egen cd key og alt det der så det er ikke noe problem..bare lurte på det der med cd key

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

Jeg spiller. men kan ikke spille online. :)

er ikke helt fornøyd though. ikke som tidene med baldurs gate 2

Endret av KRAFortune
Skrevet (endret)
Jeg spiller. men kan ikke spille online. av åpenbare grunner

mener du å si at du har pirat kopiert? :hmm:

anyways..ikke rart neverwinter nights er som tidene med baldurs gate, for etter at ungdommen har utviklet seg har også spill bransjen, samt, grafikk, spill opplevelse.

jeg føler at spill friheten i de nye rpg spillene har nådd ganske høyt, though ting som historie og gameplay har sunket lavere.

BTW: jeg snakker generelt, men ikke om alt

Endret av xitto
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

kan ikke være enig. jeg føler jeg hadde en mye større frihet i baldurs gate enn med neverwinter. og hvorfor er det så få hus man kan gå inn i! det irriterer meg. er jo ikke noe poeng å være thief lengre jo.

Endret av KRAFortune
Skrevet

Spiller neverwinter nights 2 og har kommet meg et stykke inn i Act 3. Synes spillet er helt fantastisk, men har et lite problem.

Plutselig er det ingen som følger etter partylederen. Når jeg har entret et nytt område og begynner å springe avgårde med lederen, står resten igjen uten å gjøre noe. De angriper heller ikke automatisk eller kaster spells i kamp. Jeg har ikke på puppet mode, og finner heller ikke noe annet som kan være galt.

Noen som har opplevd det samme? Fryktelig irriterende... :/

Skrevet (endret)

Det er en bug. Du kan få dem til å følge etter deg med å holde inne høyre museknapp, velge Broadcast Command og deretter Follow. Du kan også bruke kommandoene ved å trykke på V, hvor du får opp en meny med forskjellige emotes og kommandoer.

V+E+E = Follow Me

V+W+E = Attack

Endret av andir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...