marti9 Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hallo alle som les dette. Eg lurer på korleis eg kan spele på catchgamer's members only serverar. Eg har lagt inn STEAM ID i kontoen min, men det kommer fortsatt opp ein boks der det står at eg ikkje er registrert når eg prøver å gå innpå ein members only server. Er det nokon som kan hjelpe meg med dette??
nree Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vist du har lagt inn steam id korrekt og sånt og fremdeles ikke kommer inn må du vente til serverene blir synkroniserte med catchgamer databasen. De synkroniseres mange ganger til dagen og med små mellomrom, så vist du fremdeles ikke kommer inn bør du ta kontakt med catch gamer, på forumet eller en av crew.
simzERK Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det vil ta 15min før steam id'en din er registrert, vil jeg tro. Pass på at du har riktig også. Husk og ha STEAM foran
marti9 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Eg har kopiert det som stod når eg skreiv status i console. Eg har prøvd to gongar, men eg skal prøve igjen. Liekvel takk for svar
Tatt av vinen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Du må ha et gyldig nick på brukerprofilen din (kan ikke inneholde div. tegn), pluss at du må ha samme nick som på brukerprofilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå