Wackee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei. Har nettopp kjøpt meg ny PC. Først var det Hovedkortet som var klikk. Så fikk eg meg eit nytt eit. I dag så kobla eg til ein katode via ein inverter, via molexkontakten til 120mm vifta som var kobla i PSUen. Det heile gikk fint ei stund. Men så skrudde eg av og på brytaren som styrde katoden via inverteren. Så plutselig sa det pang. Det kom gnister og heile rommet blei mørkelagt. Vel, først og fremst: PSU er kortslutta, har eg sjangs å redde denne? Eller må eg kjøpe ny. Og kan det ha skada nokon andre komponentar til PCen? Håpar på svar! Eg veldig frustrert akkuratt no.. Endret 9. februar 2007 av Wackee
galaxee Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du kan jo ta å jumpstarte PSU uten å ha det tilkoblet HK! muligt det bare ble for mye på psu? mye watt er den på da? og ikke minst,kor mye amp kan den levere på 12v? Først var det Hovedkortet som var klikk klikk? eller poff? Det kom gnister Fra PSU da? muligt bare overbelastning, tvilsomt noe mer som har røket med da! Test med å jumpstart først du! starter den,virker den nok! guide: Her
Wackee Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 At hovedkortet var klikk, refererte jeg til sn tidligere hendelse. PSU er på 530W. Hvilken type står i profil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå