Bandaloginzih Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hei alle sammen! Jeg lurte på om det finnes noen måte å få overstyrt clientene i nettverket slik at jeg kan vise dem ting uten å logge av den som sitter på clienten, eller å måtte fysisk bevege meg ut fra kontoret. MH LangZ
Bandaloginzih Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 netop? må man installere dette, eller er det et prog som ligger i Windows server 2003?
L4ss3 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 RealVNC funker bra til dette =) Lett å sette opp også. http://realvnc.com/
Bandaloginzih Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 tenkte mer i den duren om det fantes noe ferdiginstallert prog eller slikt på microsoft server 2003. ønsker ikke å installere programmer på alle datamaskinene på denne skolen. og NEI, jeg er ikke elev, jeg jobber på IT-avdelinga!
S.M. Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kommer ikke på noen andre måter da enn msn. Mail...
sgaah Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kanskje jeg ikke er helt med, en prøver allikevel. Her hos oss brukes Netmeeting til nettopp du som du beskriver her. Er ett utmerket program som er forholdsvis enkelt å bruke. Å vist jeg ikke tar helt feil er dette verktøyet inkludert i dei aller fleste win utgavene. Med forbehold
S.M. Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kanskje jeg ikke er helt med, en prøver allikevel.Her hos oss brukes Netmeeting til nettopp du som du beskriver her. Er ett utmerket program som er forholdsvis enkelt å bruke. Å vist jeg ikke tar helt feil er dette verktøyet inkludert i dei aller fleste win utgavene. Med forbehold 7905149[/snapback] http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en
sgaah Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Med andre ord er dette akkuratt det trådstarter er på jakt etter Er det ikke mulighet for "fjernhjelp" i win server2003?? Endret 9. februar 2007 av sgaah
Bandaloginzih Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Hei og takk for svar! Jeg sitter og prøver meg frem, finner desverre ikke netmeeting installert på vår server men det får så være. jeg får se om jeg fikser på dette til vinterferien ettersom at det er stengt her da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå