Gå til innhold

Canon 30D og en takk....


Anbefalte innlegg

Som endel vet har jeg over lang tid fulgt med på Akam og selv om jeg lenge var "sentrert" om et mulig K10 kjøp så ble likevel valget Canon 30D. Objektivet ble Sigma DC 18-50 mm,1:2,8 EX Macro.

Jeg har lest og lyttet her på Akam over lang tid og gjennom rapporter fra alle som har kjøpt kamera følt meg inn i de forskjellige situasjonene, pluss og minus på de forskjellige merkene. Hva jeg har lest om Canon 30D og grepet, det er en ting men å oppleve det slik som nå, speil som er meget bra, meny-systemet som er fullstendig logisk og lett å hanskes med, osv. er fantastisk.

Jeg må bare si at opplevelsen av å starte "arbeidet" med bruk av dette kameraet overgår på det nærmeste hva jeg har sugd til meg på disse sidene. Det er bare fantastisk.

 

Det andre, det er at jeg aldri hadde kunnet finne fram til et slikt valg uten hjelpen de faste her på Akam har bidratt med. Og andre.Jeg har sikkert sagt det før også, men arbeidet her på Akam er bare utrolig viktig. Så, nå skal det brukes tid på å sette seg inn i sakene.

 

Til moderator:Hvis mitt innlegg ikke hører inn under denne kategorien håper jeg moderator hjelper til med flyttinga?

hilsen allan

Endret av allanalda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen i "fornøyd med 30D" klubben. Grepet er det ikke mange som slår, om noen  :)

7900930[/snapback]

 

Takker for det!

Når jeg skrev "speil som er meget bra" så mente jeg selvsagt søkeren! Beklager dårlig språk.

"Værre" er det at sønnen min på 14 allerede har prøvet kameraet med et stort smil!

Lenke til kommentar

Gratulerer.

 

Desverre ser det ut til jeg må melde meg ut .......... :cry:

 

Siste 5 mistet/stjålet registreringer fra KameraregisteretUtstyr Serienummer

Canon Canon speedlight 430EX blitz 294422

Canon Canon EF 75_300f4-5.6 II 23707532

Canon Canon EF-S 17-85 objektiv 20703268

Canon EOS 30D 1130810302

Sigma Sigma10-20 F4-5.6 EX DC HSM objektiv 1037845

 

 

Sjekk hele listen over utstyr som er meldt stjålet eller savnet her

 

Registrer fotoutstyret ditt i Kameraregisteret på Foto.no så vil det bli vanskeligere å få solgt utstyret ditt dersom det skulle bli stjålet eller mistet. Registeringen er helt gratis.

 

Skulle det være noen her som skulle få et "godt" tilbud på 30D+optikk i den nærmeste tiden vennligst gi meg beskjed.

Lenke til kommentar
Gratulerer.

 

Desverre ser det ut til jeg må melde meg ut .......... :cry:

 

Siste 5 mistet/stjålet registreringer fra KameraregisteretUtstyr Serienummer

Canon Canon speedlight 430EX blitz  294422

Canon Canon EF 75_300f4-5.6 II  23707532

Canon Canon EF-S 17-85 objektiv  20703268

Canon EOS 30D 1130810302

Sigma Sigma10-20 F4-5.6 EX DC HSM objektiv  1037845

 

 

Sjekk hele listen over utstyr som er meldt stjålet eller savnet her

 

Registrer fotoutstyret ditt i Kameraregisteret på Foto.no så vil det bli vanskeligere å få solgt utstyret ditt dersom det skulle bli stjålet eller mistet. Registeringen er helt gratis.

 

Skulle det være noen her som skulle få et "godt" tilbud på 30D+optikk i den nærmeste tiden vennligst gi meg beskjed.

7906790[/snapback]

 

Oi , det høres ikke bra ut :(

Håper du har forsikret utstyret ditt.

Jeg føler meg mye tryggere nå når jeg har alt mitt utstyr forsikret med egen forsikring.

Det begynner jo å bli en liten formue om hele fotosekken skulle bli stjålet.

Lenke til kommentar
Forbanned være alle tyver! I dag samme dag i Eikedalen Skisenter var det noen som stjal de svært dyre skiene til en kamerat (6000kr)  mens han var inne å spiste mat. Er så idiotisk at folk ikke kan la være

7909609[/snapback]

 

Gammel nytt - at folk ikke lærer. Neste gang får du en ski av kameraten og han får din. Så setter dere de ulike parene et stykk fra hverandre. De får stå i fred :thumbup:

Lenke til kommentar
Gratulerer.

 

Desverre ser det ut til jeg må melde meg ut .......... :cry:

 

Siste 5 mistet/stjålet registreringer fra KameraregisteretUtstyr Serienummer

Canon Canon speedlight 430EX blitz  294422

Canon Canon EF 75_300f4-5.6 II  23707532

Canon Canon EF-S 17-85 objektiv  20703268

Canon EOS 30D 1130810302

Sigma Sigma10-20 F4-5.6 EX DC HSM objektiv  1037845

 

 

Sjekk hele listen over utstyr som er meldt stjålet eller savnet her

 

Registrer fotoutstyret ditt i Kameraregisteret på Foto.no så vil det bli vanskeligere å få solgt utstyret ditt dersom det skulle bli stjålet eller mistet. Registeringen er helt gratis.

 

Skulle det være noen her som skulle få et "godt" tilbud på 30D+optikk i den nærmeste tiden vennligst gi meg beskjed.

7906790[/snapback]

 

Ufda! Veldig synd!

 

Noen som vet hva "tyvene" gjør med sånne ting? beholder man dette selv eller går det til videresalg?? Kansje går an å spore slike ting, gjennom å sjekke dette markedet evt, kansje finne det igjen på qxl o.l?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...