Gå til innhold

Premade på ny server.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med noen kompiser, og vi bestemte oss for å lage en Premade guild. På en ny PvP server release.

Noen som er interesserte? Det blir en ganske hardcore raiding guild. Mulig aim for server first kills eller vertfall race first kills. Blir Alliance vertfall.

Vet det kan ta en liten stund før Blizzard releaser en ny PvP server.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Først sier du du skal lage premade pvp guild, så neste avsnitt er det hardcore raiding det går i. Ekte pvpere driter i raiding!

7896156[/snapback]

Ikke premade PvP guild, men et premade guild på en PvP server.

premade pve team?

aka guild?

Var da vel ikke så vanskelig å forstå, skjønte formuleringa fint jeg.

Skrevet

Av erfaring pleier vel sånt å ende opp med at halvparten aldri kommer seg til 60/70, 25% blir lei og den gjenværende fjerdedelen går tilbake til gamle mains fordi de blir for få.

Skrevet

Enda en ny server? Blizzard lanserte jo nettopp 3 PvP realms og noen PvE realms, og gjett hva? På alle de realmsa er det nazi guilds som alle sier de skal være best, og gå for server first.

Wooow, server first! Som alle andre servere har.

Men svaret mitt er nei, gidder ikke forte meg til 70 for å kjøre en instance jeg sikkert har gjort før fortest på den serveren.

Skrevet

Tror ikke jeg gjorde meg så vanskelig å forstå?

Hvor står det at det skulle være en PVP guild? Det står ingen sted. Hvorfor i alle dager trekker dere den konklusjonen?

Race mener jeg Horde / Alliance for de som ikke skjønte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...