2die4 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) En nedlastingsklient installert på harddisk (C:) lastet ned noen filer til harddisk (D:) før jeg formaterte hele (C:). Noen filer ble ferdig nedlastet, mens andre ikke ble ferdig. Nå får jeg ikke fjernet disse mappene fra (D:). "Kan ikke slette mappen..ingen tilgang" Har prøvd å gå inn i sikkermodus men får ikke slettet. Det kan umulig være noen programmer som bruker disse filene. Endret 7. februar 2007 av 2die4
DE1 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det kan hende nedlastningsprogrammet bruker det. (Går ut ifra at du ikke laster ned noe ulovelig og bare bruker det til privat bruk) Kan du ikke prøve å slette dem via det programmet?
Tore Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk samme beskjed på noen .mp3filer jeg modifiserte ID3 tagger på med et musikkprogram. Fikk ikke slettet disse filene eller mappen før jeg for noen uker siden valgte å tømme disken å formatere... Helt merkelig....
2die4 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Laster ikke ned noe ulovlig. Jeg formaterte jo hele (C:) og nedlastingsprogrammet forsvant. Har nå installert det på nytt, men disse filene befinner seg selvfølgelig ikke i nedlastingslisten lenger.
2die4 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Ps. Når jeg dobbeltklikker på mappene så får jeg melding om at de ikke er tilgjengelig.
Oyvinn Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Et program som MoveOnBoot skulle fikse problemet..
2die4 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Et program som MoveOnBoot skulle fikse problemet.. 7895860[/snapback] Har installert dette programmet nå. Delete folder on next reboot står det ved siden av mappen jeg har valgt. Jeg restarter maskinen men mappen er fremdeles på harddisken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå