Kiman™ Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal lage en CD med autostart, hvor en meny kommer opp med tre valg. Ett av valgene skal være en bildevisning(slideshow), den andre skal være en powerpoint el.l, og den tredje siste skal være å kunne browse CDen og se bildene på den måten. Søkte litt, og disse har en forklaring på CD Rom Development. Hva slags program trenger jeg? Hva er bransjestandard?
GeirGrusom Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Vanligvis et programmeringsverktøy. Jeg har ofte sett DemoShield blitt brukt til dette, men det er ikke lenger i utvikling, f.o.m. 1 januar 2007.
Kiman™ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 (endret) Sies at DemoShield er knallbra, men det er vel svindyrt og ikke lett å lære seg? Burde kanskje nevnt at gratisprogrammer er det jeg helst burde ha tak i Edit: Har også hørt at flash er bra til sånt, er det noe å anbefale? Sitter faktisk med Flash 8 her nå, kan det ikke da men Endret 7. februar 2007 av Kiman the king
GeirGrusom Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Som sagt, er DemoShield ute av produksjon, så det er godt mulig det går an å få tak i en gratisversjon. Flash kan vel fint brukes til dette, men det kreves nok litt ActionScript, noe som ikke kan noe om i det hele tatt.
Kiman™ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke klart å skaffe en gratisversjon ihvertfall. Skal kikke på Flash, vet om mange som kan Flash ganske godt, så det burde være mulig å få til. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå