Gå til innhold

Kjøp av Klipsch ProMedia GMX D-5.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg kjøpte nettopp Klipsch GMX 2.1. Bestilte i går så jeg har ikke fått det enda, men jeg kjøpte det grunnet så utrolig mange gode tilbakemeldinger. Klipsch sine datahøytalere er rett og slett det nærmeste du kommer Hifi, når det gjelder datahøytaler.

 

 

Det koster forresten 2600,- kr hos databutikken.com ;)

 

 

Edit:

 

BTW det kommer til å gruse logitech settet :p

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Du gjør et klokt valg, sitter her med samme settet selv. Stram bass, nydelige detaljer på mellomtone og diskant, en fryd å spille med, se på film med og lytte til musikk med. Gled deg! :D

 

Husk at for å utnytte disse høyttalerne og få skikkelig surround må du bruke digital overføring fra coax eller optisk kabel. Har du et typisk creative-lydkort kan du kjøpe en liten overgang fra minijack til phono som gir deg muligheten til å bruke en coax kabel til Klipsch-receiveren.

 

Hvis du har X-Fi eller Audigy kort og vil bruke optisk overføring kan du titte på denne guiden. Her finner du løsning på evt. problemer enkelt og billig :)

 

Link til tråd her

Lenke til kommentar
Du gjør et klokt valg, sitter her med samme settet selv. Stram bass, nydelige detaljer på mellomtone og diskant, en fryd å spille med, se på film med og lytte til musikk med. Gled deg!  :D

 

Husk at for å utnytte disse høyttalerne og få skikkelig surround må du bruke digital overføring fra coax eller optisk kabel. Har du et typisk creative-lydkort kan du kjøpe en liten overgang fra minijack til phono som gir deg muligheten til å bruke en coax kabel til Klipsch-receiveren.

 

Hvis du har X-Fi eller Audigy kort og vil bruke optisk overføring kan du titte på denne guiden. Her finner du løsning på evt. problemer enkelt og billig :)

 

Link til tråd her

7902827[/snapback]

 

Eg kjøpte nettopp en liten overgang nettopp til et x-fi kort for å få digitalt ut, merka stooooor forskjell på det og analogt ut.

Men er det nok kraft i det settet?? Vet jo at det er forskjell på ke watt ulike selskap oppgir.

Lenke til kommentar

Klipsch er en HIFI-produsent som har bygget høyttalere for entusiaster siden 1946. Om du ikke tror Klipsch multimediahøyttalere gir deg nok "kraft" til 1 person foran en PC så stiller du særdeles kvase krav :hmm:

Bash-subwooferen som følger med er det ypperste man får tak i til PC-høyttalersett. Det er ikke bare tallene foran "W" som betyr noe. Selv om f.eks. Z-5500 fra Logitech har høyere effektbruk så låter subwooferen (og høyttalerne ellers) som graut i forhold. Det verste er at de koster omtrent like mye. :thumbdown: (Yes, they suck, dårlig høyttalere som likevel virker å være populære blant fjortissene)

 

Kjøper du Klipsch GMX 5.1D er jeg sikker på at du blir fornøyd! Er ikke dette nok for deg så bør du holde deg langt vekke fra multimedia-høyttalere og bevege deg opp på skikkelige gulvstående.

Lenke til kommentar
Klipsch er en HIFI-produsent som har bygget høyttalere for entusiaster siden 1946. Om du ikke tror Klipsch multimediahøyttalere gir deg nok "kraft" til 1 person foran en PC så stiller du særdeles kvase krav  :hmm:

Bash-subwooferen som følger med er det ypperste man får tak i til PC-høyttalersett. Det er ikke bare tallene foran "W" som betyr noe. Selv om f.eks. Z-5500 fra Logitech har høyere effektbruk så låter subwooferen (og høyttalerne ellers) som graut i forhold. Det verste er at de koster omtrent like mye.  :thumbdown: (Yes, they suck, dårlig høyttalere som likevel virker å være populære blant fjortissene)

 

Kjøper du Klipsch GMX 5.1D er jeg sikker på at du blir fornøyd! Er ikke dette nok for deg så bør du holde deg langt vekke fra multimedia-høyttalere og bevege deg opp på skikkelige gulvstående.

7906980[/snapback]

 

Hehe, vurderer faktisk å legge dei 3000 i en større pott og kjøpe skikkelig høytalere fra klipsch of course :)

Lenke til kommentar
Klipsch er en HIFI-produsent som har bygget høyttalere for entusiaster siden 1946. Om du ikke tror Klipsch multimediahøyttalere gir deg nok "kraft" til 1 person foran en PC så stiller du særdeles kvase krav  :hmm:

Bash-subwooferen som følger med er det ypperste man får tak i til PC-høyttalersett. Det er ikke bare tallene foran "W" som betyr noe. Selv om f.eks. Z-5500 fra Logitech har høyere effektbruk så låter subwooferen (og høyttalerne ellers) som graut i forhold. Det verste er at de koster omtrent like mye.  :thumbdown: (Yes, they suck, dårlig høyttalere som likevel virker å være populære blant fjortissene)

 

Kjøper du Klipsch GMX 5.1D er jeg sikker på at du blir fornøyd! Er ikke dette nok for deg så bør du holde deg langt vekke fra multimedia-høyttalere og bevege deg opp på skikkelige gulvstående.

7906980[/snapback]

 

Blir nok til at eg kjøper det, men må bare bli kvitt det eg har nå først :) er best med litt gjenbruk av penger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...