Gå til innhold

Prada og Iphone, flopp eller suksess?


Anbefalte innlegg

Hva tror folket her inne om Apple Iphone og Prada?

Er dette telefoner som kommer til å slå ann på det norske markedet?

 

Hvordan vil det være med Iphone hvor man ikke engang kan skille telefon og batteri for å få en restart? Det hender ganske ofte med telefoner i dag, at de henger seg og det hjelper ofte med å ta ut batteri. Vil tro at service-nivået vil øke med en slik telefon.

 

Hverken Prada eller Iphone har noe tastatur, så for de som er tekstmeldingsfantaster vil det mildt sagt være en overgang.. Alle operasjoner må fåregå via den trykkfølsomme skjemen. Hittil har det stort sett bare vært lomme pc som har hatt denne funksjonen. Hvordan vil dette fungere for den gjengse forbruker?

 

Hva tror dere? Apple erobret jo markedet for Mp3 spillere. Kommer de til å gjøre det samme med mobilmarkedet?

 

Eller var det slik at markedet for Mp3 lå mere åpent enn et etablert mobilmarked med produsenter som Nokia Sony Ericsson osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror touchscreen definitivt er fremtiden,

om 10 år finner man kanpt knappe/taste-mobiler på markedet.

Jeg er skeptisk til om LG lykkes med Prada,

de har så langt vært elendige til å markedsføre seg,

men kommer kanskje sterkere tilbake før mobilen er i handelen? Ser på flere amerikanske nettsteder at prisantydninger ligger på $800, noe som er alt for dyrt.

 

Apple tror jeg gjør det meget godt.

Det har aldri vært så mye oppmerksomhet rundt en mobil før.

Og brorparten av innslagene, vurderingene og artiklene har vært overstrømmende positive og forventningsfulle.

iPhone er jo alt for dyr, men det tror jeg Apple slipper unna med. Vi får se.

 

Mitt håp er at Neonode N2 er like brukervennlig, har vesentlig bedre specs(wlan, 3G, radio, videoopptak ++) OG at den er betraktelig billigere enn iPhone. Da, og kun da, tror jeg svenskene kan ta verden med storm.

I så fall foreslår jeg at N2 får tilnavnet Fønix (eller Phoenix).

 

Jeg er meget spent på hva vi får se fra 3GSM! :dribble:

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...