Arcane23 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hei. Jeg har ikke peiling på bærbare PCer så lurte på om noen kunne komme med noen tips til hvilken jeg kan velge. Jeg kommer til å bruke den til Spilling og film titting (koble den til en LCD TV og se filmer) Jeg redigerer også ganske mye film så det må den også takle bra.. har dere noen tips ? Endret 7. februar 2007 av Titantord
zonko Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvilke spill er det snakk om? Noen vekt- skjermspesifikasjoner? Hvilken prisklasse snakker vi? Og viktig: emnetittelen din er dårlig, så fort deg å endre den til en mer dekkende før moderatorene biter deg
ventle Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 fiks emnetittelen ja ta en titt på den sticky tråden nesten helt øverst i dette forumet (Bærbare Datamaskiner) som heter "Mal for spørsmål i denne kategorien", og prøv å få med punktene som står der, så blir det mye lettere å hjelpe deg
Mythos Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en HP dv9085 som dekker de få kravene TS lister opp. Men han sier ingen ting om størrelse, vekt, batteritid og pris i kravlisten. Om det holder med en småtung og flyttbar maskin med omtrent to timers batteridrift vil jeg anbefale en 17 tommers HP. Min har HDMI tilkobling til LCD TV og ellers alt jeg trenger med rask prosessor, bra diskkapasitet, godt grafikkort og ellers en generellt god desktop erstatter.
Arcane23 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Prisklasse ca 10-20 000 Jeg må kunne bære den men den trenger ikke å være så lett.
..Bjørnar.. Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Prisklasse ca 10-20 000 Jeg må kunne bære den men den trenger ikke å være så lett. 7890891[/snapback] Det var et godt slingringsmon syntes jeg. Da ville jeg trolig gått på en Dell I9400 med go7900GS skjermkort. Alt annet kan konfigureres etter ønske, men I9400 er en av få laptoper jeg har vært borti som leveres med det skjermkortet og det gjør sine saker godt. Jeg ville kanskje valgt meg en prosessor med 4MB cache (2GHz C2D T7200 eller større) og 2GiB ram. Men det blir noen grunker da. Skal akkurat dra fra jobben nå, så rekker ikke konfigurere en hos dell, men kast deg inn på dell.no og prøv! Eventuelt måtte det blitt Dell XPS1710 da, den leveres vel med go7950"ett-eller-annet". Det er vel den råeste av dem, men ditto dyrere antakelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå