SpoileD Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er det noen av dere som spiller horde på Trollbane? Ønsker en ny venn.....
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kanskje du skulle spurt her? Eller "Hvilken spillserver spiller du på i WoW"
Be__bad Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 spiller på trollbane, som alliance dog, og er glad at det finnes horde på serveren....er vel 80/20% i ally/horde ratio... bruker tråden til å si at trollbane trenger flere horde
SpoileD Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 (endret) Det er bra! Trenger fler horde der, gjerne norske.. Har en guild som skal jobbe seg oppover der "Brukerstøtte" Starte med at det bare var folk fra brukerstøtte her på jobben som var der, men vi begynte å ta inn fler. Så om det er noen som starter på Trollbane som horde og vil være med en norsk guild, gi beskjed til meg (Elisha) eller Hiro Endret 6. februar 2007 av SpoileD
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kjenner veldig mange norske på serveren der, var med i Illuminati som var norsk. Guildet til en kamerat.
Pug Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg spiller på Trollbane (Se signatur). Allerede i en guild da.
Raoul Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg spiller også på Trollbane, horde. Corisum 70 Mage. Hei forresten Mith
Pug Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg spiller også på Trollbane, horde.Corisum 70 Mage. Hei forresten Mith 7884691[/snapback] Hehe, hallo ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå