South_Bridge Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en spinner og en combobox. spinner gir år(2007, 2008 osv) mens comboboxen gir månder(Januar, Februar osv). Dette dreier seg om en kalender i swing. Har sittet å knotet med det en liten stund, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal å den til å virke. Jeg har skrevet en funksjon som printer ut nåværende mnd til en JTextArea. Jeg har også en spinner for å velge år(YearSpinner), og en combobox(MonthCombo) for månder. Hvordan skal jeg lage en listener som reagerer med disse? Jeg har prøvd meg på følgende: SOURCECODE PASTE Kildekoden er sikkert buggy, med tanke på kalenderen, men før jeg retter opp i noe vil jeg ha actionlisteneren til å funke
Iyon Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hei Har fikset opp i koden din slik at den kompilerer og kjører, og gjør det jeg sånn i utgangspunktet tror du vil den skal gjøre. Kom gjerne med konkrete spørsmål og beskriv hva du ønsker å få til http://paste.dprogramming.com/dpce7d4v.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå