Gå til innhold

hjelp til tony hawk project 8..


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spine transfer? Etter skal du gjøre frontflips/backflips når du "treffer" ballen.

7879049[/snapback]

 

åssen treffer jeg ballen?

7879119[/snapback]

 

hm mener å huske det var å ta spine transfer bare over de forskjellige rampene.

 

RT.. og du trenger ikke tenke over når og hvor han slår ballene..

Lenke til kommentar
Spine transfer? Etter skal du gjøre frontflips/backflips når du "treffer" ballen.

7879049[/snapback]

 

åssen treffer jeg ballen?

7879119[/snapback]

 

hm mener å huske det var å ta spine transfer bare over de forskjellige rampene.

 

RT.. og du trenger ikke tenke over når og hvor han slår ballene..

7879194[/snapback]

 

 

ok spin transfer er det backflip?

Lenke til kommentar
Spine Tranfer kan du gjøre på en spine (naturligvis)

 

Slik ser den ut (er oftest 90 grader oppover i THPS)

spine%20ramp_th.jpg

 

Trykk RT (hvis det er XBOX360) i lufta, så lander han i motsatt "ramp"

7879298[/snapback]

 

 

ok nå er jeg på neste det er en postkasse det med en spray boks oppå. hva skal jeg der har prøvd og snurre på den men hvet ikke hva jeg ska.

Lenke til kommentar

Når du snurrer på den starter du en en napas-challenge eller hva nå enn det trikset heter. Når du begynner å snurre på den postkassa så må du hoppe videre til neste postkasse og gjøre samme trikset på den. Dette må gjøres uten å miste komboen, bare ta en manual imellom postkassene. Postkassene som gjelder er de med sånn farge under seg, i denne rekkefølgen: Grønn, Oransje, Blå og Gul.

(Dette gjelder også manual, grind, wallride og de andre oppgavene med disse sprayboksene)

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Når du snurrer på den starter du en en napas-challenge eller hva nå enn det trikset heter. Når du begynner å snurre på den postkassa så må du hoppe videre til neste postkasse og gjøre samme trikset på den. Dette må gjøres uten å miste komboen, bare ta en manual imellom postkassene. Postkassene som gjelder er de med sånn farge under seg, i denne rekkefølgen: Grønn, Oransje, Blå og Gul.

(Dette gjelder også manual, grind, wallride og de andre oppgavene med disse sprayboksene)

7879444[/snapback]

 

 

ok syns det var vanskelig ska prøve i morgen . siden jeg driver og tester alle banene.

 

et veldig bra spill:D

Lenke til kommentar

jeg har ikke kommet noe langt på carrer mode , jeg har kommet akkurat så langt at jeg har åpna skate parken og ordna litt der. men åssen kommer jeg vidre jeg tat et sånt "oppdrag" der jeg skal ta kickflip og sånt. men det går ikke jeg gjør akkurat som det står jeg skal men jeg laner ikke eller så kommer det opp en melding om at jeg ikke landa selv om det så ut som jeg gjorde det noen som hvet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...