Gå til innhold

Feil under bestilling på komplett ?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

 

På lørdag bestilte jeg meg et skjermkort på komplett.no. Jeg la det i handlevognen, gikk til kassen og da jeg var kommet til det siste "punktet" trykket jeg på fullfør, men det kom ikke opp noen meldig som sa" takk for din bestilling" eller noe sånt. Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse, og det har heller ikke kommet opp noen ordre under Konto- mine ordre. Skjermkortet var på lager da jeg bestilte.

 

Det jeg lurer på er om jeg skal bestille på nytt? men er litt redd for å få 2stk skjermkort... Hva syntes dere jeg skal gjøre? får man ikke en ordrebekreftelse uansett?

 

ps: det er litt uaktuelt å vente å se om jeg får noe, siden jeg kjøper for en venn!

 

Mvh Mr. Nauz :)

Endret av mr.nauz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ordre sidene dine, ligger den ikke der, lag en ny bestilling, men legg gjerne til en kommentar (eller send en mail) paa at du har bestilt et uten aa faa bekreftelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...