Gå til innhold

Vis din G3 character / stats!


Anbefalte innlegg

Vis din character / stats her! Kanskje kan en til og med få noen nyttige tips hvor å lære andre skills fra hverandre. :)

 

Min Character. "Fighter"

 

characterpm7.jpg

 

 

 

 

statsnk8.jpg

 

 

Har gått for det meste i sverd og litt bue. Har ikke bestemt meg for hvor jeg skal legge de siste 50 skill points henn. Noen forslag? Lurer på om jeg skal ta det på strength da har jeg nesten nok til orc two hand våpen (husker ikke navnet) med 200 dmg. (Worn item.) Hvordan er din character da? :)

 

Edit: Skal lære meg dual wield igjen, men dauet etter bildet var tatt uten å save. :p

Endret av Zithor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk lyst til og lage en egen slik showoff-tråd men du var raskere så nå slapp jeg visst :)

 

Ja jeg må vel legge ut gubba mi også.

Litt små bilder men... :whistle:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg ser jeg har alt for lite HP så skal nok bruke omtrendt alt på det nå som styrketreninga er over

Jeg har tydligvis ALT for dårlig armor på meg også, har liksom ikke gidde og bruke masse penger på dette, alt til sin tid :D

gothic32007020601354335ms7.jpg

gothic32007020601343973na2.jpg

gothic32007020601350848eo2.jpg

Altså mer sexy våpen enn dette skal du lete lenge etter, tviler uansett på at det finnes i dette spillet :love::love: litt pinglete men skal nok kjøpe ''fullversjonen'' til 35k neste gang jeg er i Nordmar :cool:

gothic32007020601513768mj2.jpg

 

 

 

Våpen:

1. Krush Tarach (210 dmg)

* Sharpend

* Poisoned

2. Barbarian Battleaxe (60 dmg)

* worn (:blush:)

3. Mercenary Crossbow (140 dmg)

 

Armor

- Light Hashishin Armor

- Helmet of the First Paladin

 

 

Grunnen til at jeg ikke bruker Krush Tarach hele tiden er at den ser utrolig kjedelig ut, et meget bra våpen som har tatt mange men det er rett og slett ingen ting som slår utseende til den øksa :dribble:

 

Det var alt for nå, kommer kanskje med en update om noen levler og når han er litt mer ''trimma''

 

Zithor: om jeg var deg ville jeg trent han opp til 400strength (jeg angrer ikke) mangler ikke så mye nå.

gå rundt og løft alle millstones'a om det ikke er gjort allerede, da går det unna :yes:

Misinner deg veldig på den armor-saken din da :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...