Gå til innhold

På utkikk etter FTP tjener


Daius

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på utkikk etter selskaper som tilbyr ftp tjeneste med god lagringsplass og helst uten båndbredde begrensninger. Har brukt runbox, men løsningen fungerer ikke optimalt grunnet begrensninger på båndbredden. Løsningen brukes i dag av vår fotograf og vi trenger da også mye diskplass, da det er snakk om bilder og video.

 

Løsningen må også støtte resume grunnet mye filoverføring via satelitt.

 

Har noen et firma å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut servage.net (bruk denne linken for å få 25 GB ekstra).

 

De gir deg 250 GB plass (275 med linken) og 2100 GB båndbredde pr mnd (70 GB om dagen).

 

Du kan opprette flere/så mange FTP kontoer du vil, og så lenge du bruker en FTP client med resume, så er det ikke noe problem. Jeg bruker FileZilla og har testet resume funksjonen mot Servage, og det funka fint. Betaler du for 6 mnd om gangen koster det ca 60 kroner pr mnd.

 

Men trenger du mer enn 275 GB eller mer en 70 GB pr dag i overføring, er kanskje Dreamhost.com stedet for dere. Bakdeler: Setup gebyr på $50 og de er i USA (tregere overføring)

 

Både servage og dreamhost lar deg faktisk bruke plassen på serveren, uten å ha et aktivt websted. OG har ingen begrensninger på filstørrelse og hva du lagrer der.

 

På servage har jeg nå litt over 100 GB med backup filer, og de har ingen problemer med dette. :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, skal ta en nærmere titt på servage.net. Ser ut til å løse problemet for oss.

 

D

 

Sjekk ut servage.net (bruk denne linken for å få 25 GB ekstra).

 

De gir deg 250 GB plass (275 med linken) og 2100 GB båndbredde pr mnd (70 GB om dagen).

 

Du kan opprette flere/så mange FTP kontoer du vil, og så lenge du bruker en FTP client med resume, så er det ikke noe problem. Jeg bruker FileZilla og har testet resume funksjonen mot Servage, og det funka fint. Betaler du for 6 mnd om gangen koster det ca 60 kroner pr mnd.

 

Men trenger du mer enn 275 GB eller mer en 70 GB pr dag i overføring, er kanskje Dreamhost.com stedet for dere. Bakdeler: Setup gebyr på $50 og de er i USA (tregere overføring)

 

Både servage og dreamhost lar deg faktisk bruke plassen på serveren, uten å ha et aktivt websted. OG har ingen begrensninger på filstørrelse og hva du lagrer der.

 

På servage har jeg nå litt over 100 GB med backup filer, og de har ingen problemer med dette. :thumbup:

7894050[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...