jealei Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hei, har lite og gjøre nå for tida og tenkte jeg skulle invisetere i noen spill, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe, jeg likte prince of persia, og halo, er det noen andre spill som ligner på disse til pc? f.eks halo2 hvor du kan gå rundt med 2 våpen samtidig, jeg bare elsker og gå besherk med 2 smg. også liker jeg gode sverdspill, noen foreslag? Endret 5. februar 2007 av jealei
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hva med å dra på skolen Nei da... Halo 2 kommer snart.. skulle etter planen lanseres like etter vista til pc og blir kun tilgjengelig til vista... Regner med at det kommer i DX10 da... Viss du har dårlig råd og liker litt matrix lignende spill kan GunZ være tingen det er kjempe morsomt Ellers er jeg strategisfan... så jeg har ikke mye å komme med til deg dessvere.... Viss du liker battlefield lignende spill fins det ett gratis som ligner på battlefield 2 som heter warrock Endret 5. februar 2007 av VikinGz
Firvulag Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) du kan jo investere i Games On Demand melde deg på 1 måned forr 150kr å laste ned alt av 130 spill mange BRA spill også ^^ sverger selv ved det! Endret 5. februar 2007 av Firvulag
jealei Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Hva med å dra på skolen Nei da... Halo 2 kommer snart.. skulle etter planen lanseres like etter vista til pc og blir kun tilgjengelig til vista... Regner med at det kommer i DX10 da... Viss du har dårlig råd og liker litt matrix lignende spill kan GunZ være tingen det er kjempe morsomt Ellers er jeg strategisfan... så jeg har ikke mye å komme med til deg dessvere.... Viss du liker battlefield lignende spill fins det ett gratis som ligner på battlefield 2 som heter warrock 7874257[/snapback] vel... for og være helt ærlig så er jeg på skolen, og spillene er ment til veldig kjedelig timer, jeg har råd til og kjøpe meg er spill eller to
jealei Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 ingen som har noen råd til nye spill?
Mevon Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Liker du fps spill så kan du jo begynne med BF2.
jealei Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 (endret) har allerede bf2142, men det er liksom ikke helt halo Endret 5. februar 2007 av jealei
Bjonski Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hva med å dra på skolen Nei da... Halo 2 kommer snart.. skulle etter planen lanseres like etter vista til pc og blir kun tilgjengelig til vista... Regner med at det kommer i DX10 da... Viss du har dårlig råd og liker litt matrix lignende spill kan GunZ være tingen det er kjempe morsomt Ellers er jeg strategisfan... så jeg har ikke mye å komme med til deg dessvere.... Viss du liker battlefield lignende spill fins det ett gratis som ligner på battlefield 2 som heter warrock 7874257[/snapback] ehm? Du mener Halo 3?
NysgjerrigK Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hva med å dra på skolen Nei da... Halo 2 kommer snart.. skulle etter planen lanseres like etter vista til pc og blir kun tilgjengelig til vista... Regner med at det kommer i DX10 da... Viss du har dårlig råd og liker litt matrix lignende spill kan GunZ være tingen det er kjempe morsomt Ellers er jeg strategisfan... så jeg har ikke mye å komme med til deg dessvere.... Viss du liker battlefield lignende spill fins det ett gratis som ligner på battlefield 2 som heter warrock 7874257[/snapback] ehm? Du mener Halo 3? 7878720[/snapback] nei, han mener halo 2 til PC
Bjonski Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hva med å dra på skolen Nei da... Halo 2 kommer snart.. skulle etter planen lanseres like etter vista til pc og blir kun tilgjengelig til vista... Regner med at det kommer i DX10 da... Viss du har dårlig råd og liker litt matrix lignende spill kan GunZ være tingen det er kjempe morsomt Ellers er jeg strategisfan... så jeg har ikke mye å komme med til deg dessvere.... Viss du liker battlefield lignende spill fins det ett gratis som ligner på battlefield 2 som heter warrock 7874257[/snapback] ehm? Du mener Halo 3? 7878720[/snapback] nei, han mener halo 2 til PC 7878747[/snapback] Oia, ok :!: Visste jeg ikke
EspenFe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 ingen andre foreslag? 7883488[/snapback] Kanskje Las Vegas : Rainbow Six ? Det er et veldig bra skytespill. Krever bra hw da
jealei Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 funker det på min pc Dell Inspiron 6000 Intel Pentium m 2.13 GHz 1 gb ram ATI Mobility Radeon x300 128mb (vet ikke om det er dekidert eller delt) Hdd 100gb (vet ikke åssen man finner ut resten)
EspenFe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 funker det på min pc Dell Inspiron 6000 Intel Pentium m 2.13 GHz 1 gb ram ATI Mobility Radeon x300 128mb (vet ikke om det er dekidert eller delt) Hdd 100gb (vet ikke åssen man finner ut resten) 7883527[/snapback] Neei ! Den pcen din er alt for dårlig ! Min å er det, men jeg kan kjøre det uten problemer. Bare litt lag av å til. Men jeg venter til jeg får meg bedre pc
jealei Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 hell no! synes det spillet sugde hardt
Njardiss Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 half life 2.. et helt genialt vakkert spill. Utrolig bra! viss du er skeptisk nå, så bare kveler du skepsisen og løp og kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå