Gå til innhold

Dårlig av Netshoposlo?


Anbefalte innlegg

Bestilt Intelli 3.0, CorePad Eyepad og en "egen konfigurert" pc for rundt 3 uker siden. Jeg skjekket hver eneste dag på nettsiden deres, det står at ordren er bekreftet og datoen er grønn. Altså, bekreftet leveringsdato. Men problemet er at den datoen er grønn hele tiden, bortsett fra at den flytter seg fra dag til dag. I dag er det litt over en uke siden leveringsdatoen til Pcen ble "bekreftet", da stakk jeg bort for å hente den. De lurte på hva jeg gjorde der og jeg sa det som det var.

 

Men nå har det samme skjedde med musa, jeg lurer på hvor lenge jeg må vente..? Er det normalt å vente 3 uker. Selv om musematte ikke er på lager før om en måned. Det tar vel ikke 3 uker å fikse den pcen? Hvertfall ikke musa som skulle inn på lager 2.2. Edit: Intelli står på fjernlager.

 

Edit2:

 

For å gjøre det enklere; Hvor lenge må jeg vente?

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har heller aldri hatt noen problemer med Netshop Oslo. Kjøpt varer der, og alltid fått super service. Jeg har bare gode erfaringer med Netshop.

 

At en vare ikke er på lager, er det jo svært lite å gjøre noe med. Men om de behandler deg dårlig når du etterspør en ordre eller service, så kan du be dem ta en annen tone.

 

Men som sagt, jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen du kommer med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er du noen som kan svar meg på sånn ca. hvor lenge jeg må vente?

Har ventet 3 uker og 2 av 3 varer er på lager.

7878043[/snapback]

 

Jeg vil tro *ingen* her kan gi deg ett bedre svar enn de som jobber på Netshop Oslo.

Dersom du har bedt om samlet levering (som er "default") har du akkurat opplevd hva det vil si å bestille en mengde deler, og se at "leveringsdato" (grønn) endrer seg.

Dersom du har hastverk må du bestille noe som er *på lager* alternativt på fjernlager.. avhengig av produsent.. (for noen produsenter betyr det China.. eller tilsvarende).. :)

 

Ja, det er frustrerende å vente på varer, men ikke velg denne "whiner-fremgangsmåten" du gjør her.

Det virker bare mot sin hensikt..

Vel, dersom du får ut litt steam og får "mee too"-innlegg fra "fellow whiners" er jo det selvsagt en bonus.

Men du får *ikke* varene fortere av den grunn.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...