hr_krabbe Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 jeg er dwarf paladin lvl 9, men ingen vil lære meg mining, den er bare rød hele tiden selv om jeg har alt jeg trenger. broren min er samme lvl og class, vi begynnte samtidig, og mining var grønnt hos han med en gang er det noen quests jeg må gjøre?
Kiruk Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hm, har du lært 2 professions fra før av? Hvis du har nok penger kan jeg ikke komme på noe annet som skal gjøre til at du ikke kan traine mining.
hr_krabbe Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Hm, har du lært 2 professions fra før av? Hvis du har nok penger kan jeg ikke komme på noe annet som skal gjøre til at du ikke kan traine mining. 7871248[/snapback] tror kansje jeg har det får jeg aldri mining da?
Kiruk Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Du kan bare ha 2 om gangen. Men du kan også velge å slutte med et annet profession. trykk "k" finn det professionet du eventuelt vil slutte med, klikk på det og deretter symbolet ned til høyre. Endret 4. februar 2007 av Zenzen
Pug Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hm, har du lært 2 professions fra før av? Hvis du har nok penger kan jeg ikke komme på noe annet som skal gjøre til at du ikke kan traine mining. 7871248[/snapback] tror kansje jeg har det får jeg aldri mining da? 7871301[/snapback] Du kan lett unlearne et av de andre to professionene. Kan lønne seg å lese popup-vinduet som kommer opp når du skal lære professions som sier at du bare kan lære 2 main professions
Patience Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå