Gå til innhold

tv-programm til windows

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei. har ett tv-kort i maskin så lurte jeg på om hvilken programvare som funker best. det som følger med er jo helt mongo. må stille lyden hver gang jeg skal bruke det pga. lyden kjøres gjennom cd-rom porten på hk.

har også prøvd nero 7 med ala media center funksjon. den finner kanaler men klarer ikke og vise dem.

så ja. jeg lurte på om det er noen brukbare programmer der ute som virkelig duger til det.

mvh Sint Vaffel.

håper på raske svar fra dem som har litt erfaring med det og litt info om programmen.

Endret av Sint_vaffel
Videoannonse
Annonse
Skrevet
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511827 , les litt der ;)

7871073[/snapback]

har prøvd det også. endte opp med at programme brukte 100% av minne (1024 ddr) og 100% av cpu'n når jeg startet det får første gang. og hengte seg opp flere ganger etter det.

Er på leiting etter noe som er ikke ala meia center med alle funksjoner som musikk/tv/film/osv. bare ett enkelt programm som man kan bruke til og så på tv.

Skrevet
Produsenten av tv-kortet pleier å lage et slikt program.

7873005[/snapback]

men problemet med det programmet jeg fikk er helt mongo som jeg nevnte tidligere :thumbdown:

enkelte ganger klarer den ikke og holde på frekvensen på kanaler (den påstår at kanalen finnes ikke (den viser masse streker osv.)

mn når jeg søker på nytt så finner den kanalen på akkuratt samme frekvens.

lyden forsvinner helt uten videre (ikke dempet/slådd den av).

lyden går gjennom cd-rom ingangen på hk og den er så lav at jeg må skru opp "digital lyd" i lydjustering i windows pluss forsterker. og når jeg er ferdig og se på tv og skal spille/høre på musikk så holder jeg seriøst og drite på meg og dette av stolen når jeg skvetter av høye lyden, verste jeg har vært borti. og det programme som fulgte med flasher og blinker med masse unødvendig drit i hver eneste hjørnet og det går meg på nervene.

så jeg er på leiting etter ett program som er mer ja som VLC minst mulig bajs og mest mulig brukervenlig og idiotsikkert at en 5 åring kunne ha klart og brukt den (ett eksempel) som virkelig funker!

beklager så meget mine litt grove uttryk. men kunne nesten ikke ungå. og hadde ingen andre ord og forklare det med :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...