Joffii Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Meg og en venn prøvde spille Fifa 07 over hamachi. Vi har ingen patch eller noe sånt. Funket ikke på direct ip, på network fant vi hverandre men connection failed når vi prøvde joine (( Noen porter som skal åpnes ? patcher elns ? Hilsen Joff Takk på forhånd
Luchy Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Kan det være at dere ikke har samme versjon av Hamachi?
Joffii Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Kan ikke bekrefte dette, men er ganske sikker vi har det. Skal komme tilbake når jeg er sikker. (syns det var litt rart vi så hverandre da) Hvis det er noen andre ideer tar jeg gjerne imot
Luchy Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har vært borti samme problemet og det løste seg ved at jeg lastet ned den nyeste versjonen
Joffii Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 begge har samme versjon av nye hamachi
Joffii Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Har det noe med porter som må åpnes eller noe ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå