Gå til innhold

Finner ingen servere i Source


Anbefalte innlegg

hey gutter, har kjøpt meg CS source og hele pakken.. har lastet ned alle filene som trenges via steam , har aktivisert steam oxo.. Mæn når eg skal finne servere, så trykker er refresh.. venter. venter.. skjer ikke noe og til slutte så kommer det opp

 

"kan ikke koble til master server for serverlist" noe sånnt... Noen som har peiling på ka som kan være galt ?

 

Har kun funnet serverliste 1 gang, etter eg gikk først inn i CZ så source, men det funker isje nå... frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ble litt forvirra nå.. trykker "steam" på linja her nede.. my games.. Cs source.. går inn i sourvce for å trykke "find serverss" så skjer det ikke noe mer.. jævla dritt... funker bra i alle andre steam spilla eg har så.. men dette er jo helt nytt.. jevla dritt.. :hmm:

 

edit: har noe som heter PC cillin.. er hjemem pc fra dell.. var installert..

Endret av felge
Lenke til kommentar

Nei brannmur bør du ha om du ikke har noen router med brannmur i eller noe. Men det er kjekt med en brannmur på PC'n uansett som kan kontrollere ulike programmers tilgang til Internett. Det er nok det AVG gjør for deg nå om du fortsatt ikke får opp servere i CSS. Den holder igjen hl.exe fra å komme på nett, og det er den fila som vil søke etter servere for deg inne i CSS.

 

Hvis du tar en tur dit hvor du styrer programtilgang i AVG-kontrollpanelet (brannmuren), så legger du til hl.exe fila manuelt om den ikke er der fra før, og lar den få full tilgang til nettet på alle måter. Legg til steam.exe også om den heller ikke ligger der, eller om den er nektet tilgang.

 

Om du ikke vet hvor du finner de to filene så ligger de der du installerte spillet (Programfiler\Valve\Steam\steam.exe default, og Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\<brukernavnet_ditt>\counter-strike source\hl.exe)

 

 

Løkke tell ;)

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...