Gå til innhold

Postverket!


zemtex

Anbefalte innlegg

Si meg... hvorfor lar vi postverket drive jøn med oss, mens vi betaler. Per idag, er det ingenting ved postverket jeg respekterer! Postverket er uten tvil den bedriften som yter LAVEST mulig service, utav de bedrifter vi omgås med i dagliglivet. De har gjort meg sprø mang en gang, men nå har de tatt kaka. Jeg bestilte datadeler fra Komplett.no på onsdag, som ble pakket og sent senere på dagen. Jeg valgte å få pakken sendt som hjem-på-kvelden, for noen kr ekstra...

 

Nå, fem dager etter, sitter jeg fremdeles å venter! Ifølge Postens pakkesøk, ligger den i dvale i Mosjøen, og der blir den vel liggende! Er kanskje litt hard å angripe hele Posten, for den enkelte kontor's inkompetanse men men...

Men en kan spørre seg, etter utallige omstrukureringer(les:nedskjæringer) for å få bedre efektivitet, blir det bare verre og verre! Fremdeles syter de over for lite støtte fra staten o.l.

 

MSH ZemteX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omstrukturering og nedskjæring har mye av skylda for hvordan Posten har blitt. Det værste er hvordan dette skjer. Nå har Posten i flere omganger tilbudt såkalte sluttpakker. Resultatet er at de med litt fart i ræva og stå-på-evne har forsvunnet. Når ledere og mellomledere i tillegg redeffinerer begrepet "udugelighet" gir de siste trofaste rett og slett opp. Enten slutter de eller de lar apatien ta over så i hele tatt det går an å overleve arbeidsdagen sammen med resten av dævvkjøttet.

 

Kontoret som mottok den feilsendte pakka skulle straks og umiddelbart ha registrert dette, klistra en 1-er på pakka og sørga for at den var framme dagen etter. Posten har goofa og Posten skal rydde opp.

 

Hvis noen i ledelse og administrasjon leser dette: Tenk hardt og lenge over forskjellen på _lojalitet_ og _servilitet_.

 

Frust

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...