wil Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei. I går kveld tok jeg for første gang en Test med 3D Mark06 på den PC`en som jeg har i profilen min. (Hovedboksen altså). Det gikk greit. Tok snaue 8-9 minutter tror jeg. Jeg fikk 600 og noen poeng. Om det var dårlig eller bra vet jeg ikke, men siden at jeg ikke spiller noe særlig så ser jeg ikke på det som noe problem. Jeg får brukt PC`en til det jeg trenger den til uten noe hakking, og de spillene jeg skulle komme til å spille er bare LBreakout2.4 og noen andre spill som er mindre krevende. Nok om det. Jeg har hørt/lest at man får mindre poeng ved å kjøre 3D Mark 06 enn om man kjører 3D Mark05? Er det sant? Og isåfall, hvis ja. Hvorfor er det slik? Har bestilt nytt skjermkort og litt forskjellig andre ting, så jeg håper at jeg får det snart, så da skal jeg nok klare å dra de fleste spillene ganske greit, men jeg lurer på om det er sant at man får mindre poeng ved å kjøre 3D Mark06 enn om man kjører 3D Mark05. Hilsen. wil.
Mit Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 3D Mark06 krever mer av skermkortet ditt enn 05 derfor vil resultatet se dårligere ut. Så ja med samme skjermkort (og resten av hw) skal scoren i 05 være høyere enn i 06, sammer gjelder de tidligere versjonene
wil Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Ok. Så da får jeg kanskje større poengsum med 05?
Mit Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ok. Så da får jeg kanskje større poengsum med 05?7868390[/snapback] Om alt er som det skal vil du få det ja
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Om du kjører 3D mark 01 får du enda større resultat
wil Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Tror ikke jeg skal kjøre sånn test jeg Vet jo aldri hva som er riktig
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 det sier seg vel selv at nyere tester krever mere, akkurat som spill som kommer i år krever mer enn de som kom i '05 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå