x-ith Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Trenger nytt MotherBoard til AMD, sokkel AM2. Må gi støtte for RAID, ha integrert nettverkskort (min.2 utganger), min. 2xSLI PCIe-slots + helst to til, kan nøye meg med bare en. Har egentlig bruk for tre PCIe-slots, men det er jo så vanskelig å finne Skal overklokkes, så bør være overklokkingsvennlig. Skal overklokke COU, RAM og skjermkort. Noen som vet om noen gode kort å anbefale??
diosyria Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Trenger nytt MotherBoard til AMD, sokkel AM2. Må gi støtte for RAID, ha integrert nettverkskort (min.2 utganger), min. 2xSLI PCIe-slots + helst to til, kan nøye meg med bare en. Har egentlig bruk for tre PCIe-slots, men det er jo så vanskelig å finne Skal overklokkes, så bør være overklokkingsvennlig. Skal overklokke COU, RAM og skjermkort. Noen som vet om noen gode kort å anbefale?? 7867237[/snapback] Jeg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321030 og er utrolig fornøyd! Har klokka min x2 5200 opp til 2850 mhz
x-ith Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 (endret) Takk Dette kortet ser bra ut. Synd det ikke er mer PCIe-slots, men skal ordne det på andre måter. Lager bare nettverk, og bare andre PCIe-kort på en annen maskin, som jeg kan bruke via nettverket. Endret 4. februar 2007 av x-ith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå