x3rx0n Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hej hej alle sammen Jeg lurer på hvordan server som er å anbefale? Skal starte en gnome kriger, i og med at jeg har slettet min gamle( tabbe kor? ), så jeg lurte på hvor det er bra får å få raiding guild som kriger
Lightningwolf Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hej hej alle sammen Jeg lurer på hvordan server som er å anbefale? Skal starte en gnome kriger, i og med at jeg har slettet min gamle( tabbe kor? ), så jeg lurte på hvor det er bra får å få raiding guild som kriger 7866863[/snapback] vel siden det virker som du ikke vet det kan du snakke med en GM ingame og be ham om og restore charen din hvis du vil det. (er ikke sikker på om det går enda though er en stund siden jeg gjorde det.
x3rx0n Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Hej hej alle sammen Jeg lurer på hvordan server som er å anbefale? Skal starte en gnome kriger, i og med at jeg har slettet min gamle( tabbe kor? ), så jeg lurte på hvor det er bra får å få raiding guild som kriger 7866863[/snapback] vel siden det virker som du ikke vet det kan du snakke med en GM ingame og be ham om og restore charen din hvis du vil det. (er ikke sikker på om det går enda though er en stund siden jeg gjorde det. 7866872[/snapback] Joda, er fullstendig klar over det. Men det er såpass lenge siden at dem har sletta all info om han sa dem
Lightningwolf Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hej hej alle sammen Jeg lurer på hvordan server som er å anbefale? Skal starte en gnome kriger, i og med at jeg har slettet min gamle( tabbe kor? ), så jeg lurte på hvor det er bra får å få raiding guild som kriger 7866863[/snapback] vel siden det virker som du ikke vet det kan du snakke med en GM ingame og be ham om og restore charen din hvis du vil det. (er ikke sikker på om det går enda though er en stund siden jeg gjorde det. 7866872[/snapback] Joda, er fullstendig klar over det. Men det er såpass lenge siden at dem har sletta all info om han sa dem 7866883[/snapback] oh
Veta Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Spill på den sreveren som vennene dine spiller på, er mitt råd. Er utrolig kjedelig å spille alene når man vet at venna spiller et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå