Gå til innhold

Noen som har prøvd Ipod Linux?!


Anbefalte innlegg

Hallo :)

Jeg leste om programmet Ipod Linux og syns det så interresant ut.. Men problemet er at jeg ikke får installert det!?

Og er det noen andre som har prøvd det programmet og har hatt sånne feilmeldinger som dette :

1. Unnsuported ipod type

2. invalid SysInfo

 

Er det noen som har prøvd dette programmet og har erfaring med det? Og noen som kan hjelpe meg å få det installert :p! :D

 

Mvh Raste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd linux på Ipod nano. det funka bra det eneste som skjedde var at alle sangen og det som var på den ble borte så jeg måtte legge dem inn igjen.

det funka helt smerte fritt. synd du ikke får det til :hrm:

men vet ikke om du vet: at å instalere linux på Ipod kan vist nok skade Ipoden. så vis det skulle gå rett til der mumi bor så mener jeg at forsikringa/klageretten forsvinner.

men som sagt jeg har ikke hatt noe problem med linux på min Ipod.

 

om ønskelig kan du får link til der hvor jeg fant linux til min Ipod

Lenke til kommentar

Spillene laster du jo ned selvfølgelig. Si at du foreksempel vil ha Doom inn. Koble iPod til PCèn som vanlig (iTunes). Ha den som diskstasjon. Åpne diskstasjonen, lag en mappe som heter Doom eller noe. Legg inn filene. Husk *.wad filene her. Så starter du opp iPodLinux på iPoden. Koble fra PC'en da selvfølgelig.

Så går du inn på File Manager, og der skal en mappe hete HP tror jeg. Se om du finner den, og da kommer du inn på den mappen du ser på PC'en din. Finn mappen Doom er i, og åpne den filen som heter iDoom. Den har ikke filetternavn, bare iDoom heter den. Du kan se en film av hvordan jeg gjorde det ved å klikke

 

Med videoer er det ukomprimert AVI som gjelder. Det ambefaler jeg deg ikke å legge inn så mye av, for du bruker opp ALL plassen. Så video er egentlig ganske uintressant.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...