Dernel Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) heisann folkens! driver å spiller San andreas på data nu, men fikk et problem med et oppdrag. Oppdraget heter mountain wild boys eller noe sånt. problemet er at etter jeg har drept alle de folka jeg skal, vil ikke han Woozie sette seg inn i bilen min! må jeg ha en spesiell bil eller? Takker for alle seriøse svar m.v.h Erlend Endret 11. februar 2007 av Nellemann
Dernel Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 (endret) kilkk er mitt tastaturet ,baklengs skrive må beklag,er Endret 3. februar 2007 av Nellemann
Selvin Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 JEg foreslår at Google er din venn her. Bare gjør et kjapt søk på navnet på oppdraget, så finner du det sikkert
Dernel Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 (endret) lol ja sett vor gammel posten er foresten? Fixa for lenge siden EDIT: mente ikke å være sur da Endret 10. februar 2007 av Nellemann
Gal_ape Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 nope.. sjekka ikke det. Beklager at jeg prøvde å være til hjelp da.
Selvin Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 lol ja sett vor gammel posten er foresten?Fixa for lenge siden EDIT: mente ikke å være sur da 7915547[/snapback] Da kan du skrive LØST i emnetittelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå