FreeZeMan83 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det har seg slik at jeg har installert web serveren OmniSecure og den installerer php 5 automatisk. Jeg sletter php 5 og installerer php 4. Går så inn på OmniSecure og på External: Skriver følgende i "Virtual: .php, Actual: c:\PHP\php.exe. Deretter går jeg inn på php.ini filen og forandrer til cgi.force_redirect = 0. Så går jeg inn på Macromedia Dreamweaver og skriver inn en php kode. Når jeg så kjører det så dukker feilmeldinger her opp: "This PHP CGI binary was compiled with force-cgi-redirect enabled. This means that a page will only be served up if the REDIRECT_STATUS CGI variable is set, e.g. via an Apache Action directive." Håper noen kan hjelpe meg
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 cgi.force_redirect = 1? 7865857[/snapback] Skal den stå på 1?
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Har du restartet serveren? 7865916[/snapback] Ja
FreeZeMan83 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Har også merket nå at jeg ikke klarer å slette php 5. Har slettet det mange ganger, men mappen php med filene bare dukker opp i OmniSecure mappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå