Gå til innhold

Problem med driver til nettverkskortet


glucchip

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har Vista Ultimate Edition på min maskin, og jeg skulle installere driverne til min trådløse USB nettverkskort (Jensenscandinavia 7554 Long:Range), som jeg har lastet ned oppdaterte driver for Vista til.

Men så installerer jeg, og blir bedt om å plugge i nettverkskortet mitt, jeg plugger og ingenting skjer, vinduet som ba meg om å plugge i fortsetter å sitte på skjermen i ca. 1 1/2 minutt til, før det kommer opp at installasjonen er fullført når jeg trykker på "finish"

Joa, jeg trykker finish, men det er jo ikke noe internett?

Jeg bruker åpner diskbehandling, og USB-pinnen min er merket som "unknown device" prøvde å høyreklikke og installere driverne utifra en liste "Wireless 802.11" Det står at driverne er signert av RaLink, som er riktig, men jeg finner fortsatt ingen trådløse nettverk. Jeg har prøvd alt som er av feilsøkning, og ja, oppdagelse av trådløse nettverk står PÅ.

Det er heller ikke noe galt med routeren, for det funker på den bærbare maskinen.

:no:

Vær så snill! :dontgetit:

 

Tusen takk for respons :thumbup:

 

Edit: Jeg tror ikke det er noe galt med USB-pinnen, for windows gir varsel når ejg setter den inn. sånn lyd :p

Endret av glucchip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...