Gå til innhold

The Burning Crusade Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk WoW Burning Crusade i går, men noe var galt. Da jeg instalerte det ferdig skulle jeg begyne å spille det, men jeg kunne ikke velge de to nye karaterne, og siden jeg ikke kunne det er det sikkert mange andre ting som er galt.

Er det noen av dere som vet hva det er som er galt?

Men da jeg åpner spillet, står det WoW TBC, så det virker som om noe er instalert!

Kan noen hjelpe meg?:(

Endret av jekk007
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg fikk WoW Burning Crusade i går, men noe var galt. Da jeg instalerte det ferdig skulle jeg begyne å spille det, men jeg kunne ikke velge de to nye karaterne, og siden jeg ikke kunne det er det sikkert mange andre ting som er galt.

Er det noen av dere som vet hva det er som er galt?

Men da jeg åpner spillet, står det WoW TBC, så det virker som om noe er instalert!

Kan noen hjelpe meg?? :(

7861529[/snapback]

Skyt deg selv og heng deg etterpå :D

Neida. Prøv å reinnstalere det :p

7861536[/snapback]

Da må jo jeg uinstalere hele WoW greine, det tar ca en hal dag å instalere det igjen! finst det ikke noe bedre forslag?:(

Og må jeg ikke starte på nyt på alt jeg har lagret og slik?

Endret av jekk007
Skrevet

Er det noen av dere som vet hva det er som er galt??

7861529[/snapback]

7861536[/snapback]

Da må jo jeg uinstalere hele WoW greine, det tar ca en hal dag å instalere det igjen! finst det ikke noe bedre forslag?? :(

Og må jeg ikke starte på nyt på alt jeg har lagret og slik??

7861684[/snapback]

du burte reinstalere det.

Skrevet

Har du oppgradert kontoen din ?

Skrevet inn TBC-nøkkelen og fått bekreftet at den er oppgradert ?

Hvis du ikke har det så vil det gi de symptomene du har, fordi jeg minns å huske at man kan installere uten å oppgradere kontoen, forskjellen er da at man ikke får tilgang til stæsjet i TBC.

Dersom du HAR oppgradert kontoen, så må du nok belage deg på en Repair eller reinstall. Repair-funksjonen tar backup av alle instillingene dine så du kan legge de inn på nytt dersom det ikke hjalp.

Skrevet

Er det noen av dere som vet hva det er som er galt??

7861529[/snapback]

7861536[/snapback]

Da må jo jeg uinstalere hele WoW greine, det tar ca en hal dag å instalere det igjen! finst det ikke noe bedre forslag?? :(

Og må jeg ikke starte på nyt på alt jeg har lagret og slik??

7861684[/snapback]

Husket å registrere TBC?

Skrevet (endret)
Har du oppgradert kontoen din ?

Skrevet inn TBC-nøkkelen og fått bekreftet at den er oppgradert ?

Hvis du ikke har det så vil det gi de symptomene du har, fordi jeg minns å huske at man kan installere uten å oppgradere kontoen, forskjellen er da at man ikke får tilgang til stæsjet i TBC.

Dersom du HAR oppgradert kontoen, så må du nok belage deg på en Repair eller reinstall. Repair-funksjonen tar backup av alle instillingene dine så du kan legge de inn på nytt dersom det ikke hjalp.

7862748[/snapback]

Ok, jeg har ikke oppgradert kontoen min, jeg viste det var noe galt der et sted. Men hvordan gjør vi det no som jeg ikke har gjort det?

kan du svare fort?

Jeg trenger hjelp!

Endret av jekk007
Skrevet (endret)
Oppgradering kan du gjøre her (scroll helt ned)

Du finner oppgraderingskoden du trenger i TBC-coveret, finner du det ikke så let igjen :)

7864066[/snapback]

Jeg vet hvor jeg finner koden, men jeg vet ikke hvordan jeg skal opptatere WoW!

Og hva menner du med oppgradert kontoen?

Endret av jekk007
Skrevet (endret)

Altså, han svarte jo nettopp på det du lurer på :S

Scroll ned på siden, trykk på "I agree".

Deretter fyll inn login og pass, videre fyll inn key som fulgte med tbc.

Det står også hvordan du gjør dette i manualen, hvis du gidder å lese den.

Endret av Balle Klorin
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Tråden flyttast frå "Spill > Spørsmål og svar - PC" til "Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > World of Warcraft".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...