PreN Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hallo, en dag så skrudde pcen seg av. Fikk ikke skrudd den på. Tok pcen innom en data butikk, de sa de hadde bytta strømforsyning og da fungerte pcen. Jeg bestilte da en ny strømforsyning: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=330091 Jeg koblet til denne. Og nå får jeg ikke noe bilde på skjermen. Noe jeg kan ha gjort feil? Har Geforce 8800 GTX, har kobla to (sånne kabler med 6 hul i , aner ikke hva det heter) til grafikkkortet fra strømforsyningen. Alt av vifter fungerer. Så de får hvertfall strøm. Har noen bilder, veit ikke helt hvor gode de er og se på men Kan dette være feilen? Endret 2. februar 2007 av PreN
Stjernestøv Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Det du har merket av på siste bilde er ATX12volt kontakten. Om du ikke har en slik kontakt fra strømforsyningen finnes det adapter til dette. Dette finner du kansje om du søker litt på nett. Dette er garrantert årsaken
PreN Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Takk skal du ha, ja mangler en slik ATX12VOLT opplegg hadde det på den forje strømforsyninga.
Sinsen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Takk skal du ha, ja mangler en slik ATX12VOLT opplegg hadde det på den forje strømforsyninga. 7860698[/snapback] Du har ikke en sånn 8-pins plugg som skal deles i to da? Det er det på Mist-strømforsyninga mi...
PreN Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Jo hadde sånn 8 jeg kunne dele i to, så det stad så nå fikk jeg bilde på skjermen Men da kom et annet problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå