Darthvulture Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 jeg har da fått tak i windows vista ultimate, men under innstalasjon så kommer denne feilmeldingen opp: "cannot prepare installation for boot, the installation is cancelled" noen andre som har fått det? tips? ville vært greit å fått det til å funke siden jeg har da formatert de andre harddiskene slik at jeg definetlig må ha windows vista(kan alltids finne fram xp cden, men gidder ikke)
Darthvulture Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 ahh bare for å toppe kransekaka så bestemte skjermen for å ta kvelden, dette skjedde også med det gamle kortet, bare da hadde jeg overclocket Hket, d har jeg ikke nå... så nå kommer jeg ikke i det minste gram til å få prøvd vista....
loathsome Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Sikkert noe gale med partisjonen eller noe. Er bootflag korrekt satt? Riktig filsystem? Funket det *før* installasjonen?
Darthvulture Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 det er primary disk jeg skal velge? og ja d funket fint før hmm jeg skal se hva slags filsystem jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå