Konamixx Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Som emnet sier. Spilte WoW for et år siden ca, men slette kontoen når PC'n begynte å streike. Starta igjen i år og har snart spilt gjennom trialen. Tenkte nå å oppgradere, men når jeg skriver inn authentication key så kommer det opp at den allerede er i bruk. Hvordan er det mulig da jeg sletta min gamle konto? Har sendt mail til Blizzard, men de har enda ikke svart etter tre dager. Er det bare helt håpløse på mail eller er det bare å sende på nytt?
Kiruk Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Vil tippe at selv om du har sletta den gamle kontoen din så bruker ikke Blizz konto authentication keys flere ganger. Så selv om kontoen er sletta så er nok key'en opptatt. Redd du må kjøpe WoW på nytt. Ikke sikker da.
batmaniac Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Selv om du sletta kontoen, så er fortsatt din gamle cd-key koblet opp mot ditt gamle brukernavn. Hvis du husker gamle brukernavn/passord, så kan du nok gå inn på manage account og gjenopprette den gamle kontoen igjen. Hvis du vil fortsette på trial-account, må du kjøpe ett nytt wow eksemplar, for å taste inn ubrukt cd-key.
Dʋgɢtung Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det går ikke an å slette en account såvidt jeg vet, så det er bare å grave opp det gamle brukernavnet og passordet.
Konamixx Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) Å gurimalla. Ja det blir jo lettere sagt en gjort Kan ikke se at jeg har fått noe mail fra blizzard på noen av mail kontoene mine heller. Pokker. Tror dere det kan være mulig å ringe blizzard, oppgi key'en og få noe info? Drit at jeg ikke husker sånner ting. Edit: Takk gud for min fantastisk hjerne Presterte faktisk å komme på brukernavnet mitt, og etter endel forsøk på retrieve password traff jeg. Takk for hjelpen alle sammen. Litt kjipern med den nye Druiden min, og guilden, men får vel bare leve med det. Pokker nå kom jeg over enda et problem. Får bare payment rejected når jeg skal legge inn Visa'n min. Den Verification Code er den tresifra som står bakerst på kontrollkoden ja? Endret 2. februar 2007 av Konamixx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå