punktum Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hei. En bedrift jeg er webmaster for skal skifte webhost. Dette pga den gamle webhosten står på en windows server, pluss en del andre ting. Det jeg er på jakt etter er en seriøs bedrift med veldig god oppetid, litt lagringsplass og helst støtte for mysql. Siden dette er en bedrift er de helt avhengige av et mail system som fungerer, så dermed må oppetiden være tilnærmet lik 100%. Pris er ikke det viktigste. Har sett litt rundt og har funnet et par bedrifter som virker bra. Dette er Active24.no, domeneshop.no, easyisp.no og proisp.no Active24.no er det business pakken som er interssant med 1gb og 129 kr måneden Domeneshop er det pakken på 1g og 75 kr måneden som er interesannt Easyisp er det vel pakken på 500mb og 300kr måneden som er interessant Proisp er det vel medium pakken på 1gb og 45 kr måendens som er interesant Er det noen som har noen erfaringer/anbefalinger å komme med? Slik som jeg kan se på deres egne oversikter over oppetid, så er dette aktører med høy oppetid. Stemmer dette? Og hvordan er responsen på sidene? Rask eller går det treigt? Gi gjerne tips om andre mulige firma, men jeg er nok kun interessert i et norskt firma. Endret 2. februar 2007 av punktum
magnusalex Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker domeneshop, og er godt fornøyd med oppetidene og responstid etc. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med, er noen rare instillinger de har gjort med ftp serverem. De har feks begrensninger på størrelsen av hver enkelt fil man laster opp, noe som er upraktisk om man skal laste opp større filer...
punktum Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 OK, takk for svar xenonnet. Skal ta det med i betraktingen. Det med ftpen er litt dumt ja, er ofte det trengs å laste opp større filer... Så takk for den opplysningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå