xdim Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hei. Jeg har nettop installert vista. Vil gjerne flytte C:\Users katalogen og alt innhold til d: disken i stedet da jeg har all min informasjon der. Hvordan gjør man dette? I XP bare høyre klikka man på my documents og valgte move, men finner ikke noe sånt i vista?
TCi Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det er mulig i Vista også. Regner med at det er documents du tenker å flytte på på din bruker. Tar ikke lang tid å finne hvordan med Google http://www.lockergnome.com/nexus/windows/2...der-in-vista-2/
xdim Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Det er mulig i Vista også. Regner med at det er documents du tenker å flytte på på din bruker. Tar ikke lang tid å finne hvordan med Google http://www.lockergnome.com/nexus/windows/2...der-in-vista-2/ 7851951[/snapback] Det finnes documents folder og en en Users folder på startmenyen. Jeg vil ha flytta hele User's til D: disken. Det du tipsa meg om var bare documents.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå