F.torres Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 skal kjøpe meg et kult rollespill nå men lurte på hvilket jeg skal kjøp.
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 ......neverwinter nights 2 7851172[/snapback] ok er det mye surr med spillet patching og sånt? eller så var det gothic 3. husker ikke hvem av de det var .
Danny Boy Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Årets rolle-spill http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148497
andir Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 ok er det mye surr med spillet patching og sånt? eller så var det gothic 3. husker ikke hvem av de det var . 7851179[/snapback] Ingen problemer med patching til NWN 2. Du installerer det, og velger Update fra oppstartsmenyen så patcher det seg automatisk. En ny patch, 1.04, kom nylig ut, og patch 1.05 og 1.06 er allerede planlagt. Hvis du ikke har spilt Vampire: Bloodlines, så vil jeg anbefale det, men husk å installere den offisielle og den nyeste uoffisielle patchen.
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 ok er det mye surr med spillet patching og sånt? eller så var det gothic 3. husker ikke hvem av de det var . 7851179[/snapback] Ingen problemer med patching til NWN 2. Du installerer det, og velger Update fra oppstartsmenyen så patcher det seg automatisk. En ny patch, 1.04, kom nylig ut, og patch 1.05 og 1.06 er allerede planlagt. Hvis du ikke har spilt Vampire: Bloodlines, så vil jeg anbefale det, men husk å installere den offisielle og den nyeste uoffisielle patchen. 7851354[/snapback] på nwn2 er det med lvl eller hva er det?? og hvor mange lvl?
andir Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 på nwn2 er det med lvl eller hva er det?? og hvor mange lvl?7851374[/snapback] NWN 2 er basert på Dungeons & Dragons 3.5. Du kan velge mellom mange forskjellige raser og klasser. Maks lvl er 20. Det skal sies at D&D-systemet kan være litt komplisert i begynnelsen, men setter du deg inn i det, så er det ganske enkelt. Du kan jo lese noen anmeldelser før du vurderer å kjøpe det, bl.a. gamer.no sin, som du kan finne her = Link.
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 teker jeg går får det.;D hva går spillet egentlig ut på er det ikke et hoved quiz eller noe sånt?
andir Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det har en hovedcampaign som tar ca. 30 timer å fullføre. Bortsett fra det følger det med et toolsett, hvor du kan lage egne campaigns, verdener og stort sett alt mulig, selv om det er ganske avansert. Du kan laste ned campaigns som andre har laget, eller spille på noen av de mange multiplayer-serverne som finnes. Vanlige rollespill-servere, PvP-servere, sosial-servere osv. Hvis du heller vil ha et mer FPS-aktig action-basert rollespill, så anbefaler jeg The Elder Scrolls 4: Oblivion, hvis du har en rimelig god PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå