Roadmaster Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Noen vet med sikkerhet hvilken firewirekabel som trengs til Panasonic GS 180? Inn på pc`en (som jeg skal låne) er det visstnok 4-pins, men hva er det som trengs UT fra kameraet? HASTER!!!
morra Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil nesten tro det er 4-pins ut fra kameraet også. Tror det er mest vanlig...
Roadmaster Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil nesten tro det er 4-pins ut fra kameraet også. Tror det er mest vanlig... 7850684[/snapback] Noen som vet helt sikkert???
morra Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Her er PV-GS180 (ifølge navnet på bildet): Tror det er DV-utgangen du ser der (4-pins) Endret 1. februar 2007 av morra
Mabel Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 NV-GS180. Og ja, det bruker 4-pins firewire-utgang. Det kan også overføre via USB hvis det gjør det enklere for deg
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Den amerikanske versjonen heiter PV-GS180, so det må ikkje vere feil. Overføring via USB er som sagt mogeleg, men firewire er eit betre alternativ. Alle DV-kamera har 4-pins-firewire.
Roadmaster Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Takker så mye! Vet at jeg USB-muligheten også, men ryktene tyder vel på at det ikke er beste løsning. Et tilleggsspørsmål; Finnes det nettsteder hvor går an å laste ned gratis musikk for å legge inn i MotionDV for redigering?
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Mellom anna http://www.freeplaymusic.com/.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå