MaG-Dr.Dre Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Som topic sier.. Noen som vet om? har googlet litt, men fant ikke noe som var brukbart Kan noen hjelpe meg?
dravisher Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Litt mer beskrivelse om hva slags "bilde" det er du vil ha på hva slags HDTV ville nok hjelpe? Har ikke noen særlig erfaring med PC+HDTV selv, men så lenge HDTV-en har skikkelig med innganger (HDMI eller DVI) så burde det være trivielt å få godt bilde uten noen spesielle programmer. Tenker du kun på video, bildevisning, eller bare generell bruk av PC på HDTV-en?
MaG-Dr.Dre Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 oi...beklager...lite info.. Det er en 32" lcd tv som er koblet i dvi på pc og hdmi inngangen på tvn. Det er fint bilde nå, men skulle hatt litt mer justeringer. har tenkt å bruke til mest film, men også litt vanlig bruk
dravisher Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hmm Når der er en LCD-skjerm så brude vel pikslene være fine (dvs. kvadratiske), og siden det er en HDTV så er vel oppløsningen ganske god også, så hvilke justeringer tenker du på? Kontrast og fargeinstillinger? Det finnes ganske mange slike instillinger i nvidia sine grafikkortdrivere, og jeg regner med det samme gjelder de fleste andre grafikkort. Vet ikke helt om jeg forstår problemstillingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå