Gå til innhold

Deaktivere bulb funksjon på EOS 350D


Anbefalte innlegg

Du får sikkert låne et kamera av den butikken hvor du kjøpte det hvis du forklarer situasjonen :yes:

7849988[/snapback]

 

Om det bare var så, jeg kjøpte det igjennom Thorn, hehe. Men får ringe dem imorgen og høre hva jeg skal gjøre. :cry:

 

Takk til alle sammen :)

7850404[/snapback]

 

 

Gå til Elkjøp, kjøp et kamera, ta bilder i helgen, og returner kameraet på Mandag. Sleipt, men fullt lovlig( 30 dagers full returrett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppgrader firmwire. Evnt. legg den inn på nytt?

7851904[/snapback]

 

 

Oppgradere? Hvordan gjør jeg dette? Har ikke prøvd dette ennå. Jeg har vel alt i esken til kamera ennå, men hvor i boden jeg har gjemt den er ett godt spørsmål. Ledning og slikt har jeg fremme, men ikke cd og slikt.

Lenke til kommentar
Oppgrader firmwire. Evnt. legg den inn på nytt?

7851904[/snapback]

 

 

Oppgradere? Hvordan gjør jeg dette? Har ikke prøvd dette ennå. Jeg har vel alt i esken til kamera ennå, men hvor i boden jeg har gjemt den er ett godt spørsmål. Ledning og slikt har jeg fremme, men ikke cd og slikt.

7853182[/snapback]

Her finner du Versjon 1.0.3

 

Bruk et nyoppladet batteri før du setter i gang. Hvis denne prosessen blir brutt så vil ikke kamera virke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Du har kansje allerede prøvd, men har du prøvd og ta ut begge batteriene?

Det lille klokkebatteriet også.

7851745[/snapback]

 

Hvor finner jeg dette?

7853175[/snapback]

Det ligger under batteri lokket fram mot grepet. Det er en liten luke der som det står CR2016 3V på.

Når du tar ut dette batteriet glemmer kameraet alle innstillingene du har gjort.

Klokken stilles til 12.00 osv

Lenke til kommentar
Du har kansje allerede prøvd, men har du prøvd og ta ut begge batteriene?

Det lille klokkebatteriet også.

7851745[/snapback]

 

Hvor finner jeg dette?

7853175[/snapback]

Det ligger under batteri lokket fram mot grepet. Det er en liten luke der som det står CR2016 3V på.

Når du tar ut dette batteriet glemmer kameraet alle innstillingene du har gjort.

Klokken stilles til 12.00 osv

7853506[/snapback]

 

 

Jeg prøvde dette, men det funker ikke. Tok også kontakt med canon, og de mener det er en teknisk feil og at jeg må sende kamera til reperasjon.

 

Jeg skal ringe forsikringen på mandag og samtidig sjekke hvor lang tid det tar å ordne, men det hjelper jo stort lite til helgen uansett.

 

Jeg bytter ofte objektiv, støv og slikt, hva er enkleste metoden å få fjernet det på? Når jeg titter i kameraet for å ta bilde, så virker "alt" så utydelig. Jeg har også merket små flekker på enkelte bilder.

 

Takk til alle som har tatt seg bryet med å svare :)

Lenke til kommentar

Jeg har denne til å fjerne støv fra sensoren :love:

 

419619.jpg

 

 

Små flekker på bildene er gjerne støv på sensoren.

Det kan også være støv på mattskiven som du ser når du kikker gjennom søkeren, men disse vil ikke vise seg på bildene.

 

Når du sier utydelig, mener du uskarpt/ute av fokus?

Det er et lite hjul ved siden av søkeren som kan justere fokus. Den brukes for å kunne se riktig selv om man bruker briller, men hvis den er stillt feil så klarer man ikke å justere fokus riktig manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...