Jogi Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) I opera sitt søkevindu kan du bla deg nedover på de søkemotorene som følger med opera. Det går også ann å redigere de f.eks slette. Men i min så får jeg ikke slettet eller brukt google alternativet! Noen som har en løsning? edit: emnefelt forandret av moderator Endret 1. februar 2007 av macfjott
martbo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Heisann. Denne tråden bryter med med tre-ords-regelen her på forumet. Søkemotorvindu skrives i et ord. Jeg har forandret på emnefeltet i tråden
Steina Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Mener du dette? Kan man redigere og slette disse? Isåfall hvor? Men har du prøvd å installere Opera pånytt hvis det er noe sånn tull? Du trenger ikke avinstallere det først. Bare å install over, tror jeg. Du skal ikke miste noen bookmarks da iallfall. (tror jeg) =)
Jogi Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Helt riktig! Du kan redigere søkemotorene under verktøy,innstillinger og søkemotorer...
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Eg kan redigere oppføringa, men av ein eller annan grunn ikkje slette den (ikkje at eg forstår kvifor du vil slette den...). Sjølv bruker eg berre bokstavnøklane til å søke via adressefeltet. T.d. g søkeord for å søke på Google. Kan vere du kan fjerne den ved redigere fila search.ini, som ligg i C:\Program Files\Opera. Hjå meg ligg Google øvst, som nummer ein ([search Engine 1]). Lukk Opera, fjern det avsnittet, lagre fila, og start Opera att, so vil truleg Google vere borte. Forresten, Steina, for å leggje til fleire søk der, berre høgreklikk i eit søkefelt og velg Legg til søk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå