Gå til innhold

Hvor ligger *.msg filene? (e-mail)


Anbefalte innlegg

Hei

 

xp partisjon gikk til dundass, men jeg har instalert xp på en annen partisjon for å hente det jeg trenger fra den gammle xp partisjon. Men jeg sliter med å finne e-mailene far office 2003. Har letet i hele office folderen uten å finne mine e-mails.

 

Dette har helt sikkert noe med sikkerhet å gjøre men vet noen hvordan jeg kan hente dem frem?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, du må endre vise mappe alternativ slik at du setter vis skjulte filer og mapper. Da kan du søke etter filen: outlook.pst på c: skal ligge under documets an settings brukernavn, programdata, microsoft og til slutt office. Kopier denne ut, og velg så fil,importer når du har satt opp mailen din, så får du inn meldinger og kontakter igjen

Lenke til kommentar

Datafilene til Outlook ligger antakeligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook eller liknende. Filen hvor mailene dine ligger heter antakeligvis outlook.pst.

 

Siden du har installert XP på nytt på en annen partisjon har du antakelig ikke tilgang til katalogen den forrige installasjonen brukte, og vil derfor heller ikke finne filen ved et søk.

 

Du må derfor ta eierskap til katalogen som bare brukeren på den opprinnelige XP installasjonen hadde tilgang til.

 

Start med å slå på visning av skjulte filer og bla deg nedover i hierarkiet så finner du sikkert filen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...